Ultimate SEO tipps and mistakes That You Should Avoid in 2018

6 SEO Mistakes That You Should Avoid in 2018

6 SEO Mistakes That You Should Avoid in 2018

A keresőoptimalizálás lényege

2018. június 03. - Vámbéry Ármin

A keresőoptimalizálás lényege

 

seo_essence.jpeg

A keresőoptimalizálás lényege az, hogy olyan tartalmat jeleníts meg a weboldalon, mely az emberek érdeklődését felkelti. Ehhez pedig követni kell azt az aranyszabályt, hogy egy oldal egy adott témáról szóljon. Természetesen vonzó, ha leírod gyermekkori álmodat és a cégtörténetet egyszerre, és ugyanitt bemutatod a céged 10 legkedveltebb termékét, de ahogy ebben most Te is érzed a túlzást, úgy a látogatód is érezni fogja.

Amikor rákeresünk a Google-ben valamire, akkor arra az egy konkrét dologra vagyunk kiváncsiak. Véletlen sem szeretnél másról olvasni. Mivel rohanó világban élünk, így azonnal szeretnénk megkapni a választ arra amit keresünk, és majd mi közben eldöntjük, hogy szeretnénk-e másról olvasni. Tehát gyűjtsd össze úgy a tartalmakat, hogy egy helyen legyen ami össze tartozik, és több témát még véletlen se zsúfolj bele egy aloldalba.

Mekkora legyen a szöveg terjedelme:

Nem egyszerű kérdés a szöveg hossza a keresőoptimalizálásban. Ha túl rövid, akkor előfordul, hogy hasznos információk nincsenek benne, ha túl hosszúra sikeredik, akkor a lényeg fog a tömegben elveszni, így senki sem fogja végigolvasni. Az írás terjedelme függ a Te személyedtől, az adott témától, és a Te célközönségedtől is. Általánosságban egy dolog biztos: akik keresnek egy adott témát, azoknak néhány mondat nem elég, mert nem találnak számukra hasznos információt, szeretik ha részletesen olvashatnak a témával kapcsolatban.

A keresőoptimalizálással foglalkozó szakemberek között, nemzetközileg is elfogadott az a hüvelykujj szabály, miszerint egy oldalnak minimum, 300 szót kell ahhoz tartalmaznia, hogy a keresőkben megfelelő helyezést érjen el.

A szöveg tagoltsága:: HTML Heading

A hosszú szövegre ez a megfelelő megoldás, ráadásul rengeteg előnnyel is bír. A html heading a szöveget fejezetekké tagolja, címsor jelleggel.

Ez a gyakorlatban úgy néz ki, hogy a szövegnek adunk egy címet, majd további részekre szedjük. Minden fejezetnek vagy résznek, és egybe tartozó résznek egy kifejező címet adunk, és vázlatszerűen össze is áll a dokumentum. Ez nagymértékben könnyíti az olvasást is. Egyszerűen csak ránézünk, és tudjuk melyik rész, miről fog szólni. A keresőknek is nagyon fontos ez, hiszen az oldal tartalmát könnyebben fogják azonosítani.

Fontos, hogy a tagolásokat ne csak nagyobbra méretezéssel, félkövérre állítással csináld, hanem valódi html címkéket használ. Logikus struktúrát alkotva. H1 legyen csak a cím, H2 a nagyobb fejezetek, a H3 pedig kisebb fejezetek és így tovább.

A bejegyzés trackback címe:

https://seokeresooptimalizalasmistakes.blog.hu/api/trackback/id/tr6714019934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása